Learn French 100% free Get 1 free lesson per week // Add a new lesson
Log in!

> Log in <
New account
Millions of accounts created on our sites.
JOIN our free club and learn French now!

Get a free French lesson every week!

• Home
  • Contact
  • Print
  • Guestbook
  • Report a bug

•  

Hurlement dans nuit noire/Thème

(2)Cours gratuits > Forum > Exercices du forum || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]

Page 2 / 2 - Voir la page << | 1 | 2 | Fin
    Réponse: Hurlement dans nuit noire/Thème de violet91, postée le 14-11-2014 à 19:25:08 (S | E)

Tant qu'ils sont doux et adorables comme cela , vos petits chats , je peux les aimer ! Thank you ever so much , but I am not starting a breeding , just a virtual one . ( the mackintosh is so trendy = tendance !)

Réponse: Hurlement dans nuit noire/Thème de swan85, postée le 15-11-2014 à 09:27:37 (S | E)
    Hello violet
    Merci beaucoup pour ce nouveau sujet et pour les corrections toujours très intéressantes et bien utiles.

Réponse: Hurlement dans nuit noire/Thème de happyboy3311, postée le 15-11-2014 à 14:39:54 (S | E)
    Thank you a lot for your work!
    Tu me fais découvrir tout le plaisir de la traduction

-------------------
    Modifié par lucile83 le 15-11-2014 18:18
    Image trop volumineuse effacée, sorry.

Réponse: Hurlement dans nuit noire/Thème de joe39, postée le 17-11-2014 à 19:31:43 (S | E)
    Dear violet,
    As my translation had been edited on the Forum without any of my usual compliments & comments, I would like to fill the file.
    In this excerpt the plot is being further developed in the dark view , though less horrifying than that of the first one.
    The translation was easier, but notwithstanding this , demanding as usual.
    So I appreciated the job very much and thank you a lot for your thorough work.
    Waiting for the next to come I remain, dearest violet,
    Your friendly
    Joe

Réponse: Hurlement dans nuit noire/Thème de gerondif, postée le 17-11-2014 à 23:41:34 (S | E)
    Bonsoir,Violet
    je n'ai pas fait cette traduction mais j'en trouve la correction très agréable et très réussie!

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]

Cours gratuits > Forum > Exercices du forum
    Page 2 / 2 - Voir la page << | 1 | 2 | Fin