Learn French 100% free Get 1 free lesson per week // Add a new lesson
Log in!

> Log in <
New account
Millions of accounts created on our sites.
JOIN our free club and learn French now!

Get a free French lesson every week!

• Home
  • Contact
  • Print
  • Guestbook
  • Report a bug

•  

paquerette15/ correspondante anglaise

<< Trouver un correspondant || En bas

POSTER UNE NOUVELLE REPONSE

paquerette15/ correspondante anglaise
    Message de paquerette15 posté le 05-04-2009 à 18:09:41 (S | E | F)

Hello, my name is Fanny, I am 13 and a half,and I am looking for an english correspondant to help me to improve my english.

See you soon !

-------------------
    Modifié par lucile83 le 05-04-2009 18:30
    titre

Réponse: paquerette15/ correspondante anglaise de ahafsa, postée le 05-04-2009 à 21:04:56 (S | E)
    salut je suis ahafsa moi aussi je veux apprendre a parler l'anglais sans avoir des lacunes
    en fait je suis en quatrieme college et je fais le cned :centre national d'enseignement a distance dde france

Réponse: paquerette15/ correspondante anglaise de paquerette15, postée le 19-05-2009 à 18:18:37 (S | E)
    Hello ! I am nearly 14, I live in souh-west of France, I learn English, and I ould like to improve it. I can help you in French.
    Answer me, pleaaaaaaase !!!See you soon !!!

Bonjour, j'ai presque 14 ans, je vis dans le sud-ouest de la France, et j'aimerais correspondre avec des jeunes du monde entier, pouvant parler français, espagnol ou anglais.
    Répondez-moi vite !!!
    Salut !!!

-------------------
    Modifié par bridg le 19-05-2009 18:29
    titre

Réponse: paquerette15/ correspondante anglaise de paquerette15, postée le 03-06-2009 à 17:59:06 (S | E)
    Hello, I am a girl from South of France, I am nearly foorteen, I learn english, and I would like to improve it ! I can help you in French if you want. I like reading, drawing, listening music, and being with my friends.
    Thanks for your answers !
    Bye !

Réponse: paquerette15/ correspondante anglaise de masss10, postée le 03-06-2009 à 20:27:36 (S | E)
    moi c simina et j'ai 15ans je cherche des correspondants englais de préférence entre 15 et 17 ans.Merci.

Réponse: paquerette15/ correspondante anglaise de l76890, postée le 07-06-2009 à 14:52:20 (S | E)
    bonjour je cherche une correspondantes besoin vite merci

Réponse: paquerette15/ correspondante anglaise de paquerette15, postée le 10-06-2009 à 16:11:45 (S | E)
    hello !! I am 14 and I am from South of France. I learn English and want to improve it . I can help you at French ! I like reading, drawing,beeing with my friends...and so on !
    Thank you !!
    Bye !!

Hola, soy Francesa, tengo 14 anos, y quiero que hablar con espanoles. Puedo ayudarte en espanol !!
    Gracias !
    Adios

Salut, j'ai 14 ans et j'aimerais bien parler avec des francophones de mon âge ! J'aime lire, dessiner, être avec mes amis ...etc
    Merci !
    Salut !

Réponse: paquerette15/ correspondante anglaise de paquerette15, postée le 27-06-2009 à 16:11:17 (S | E)
    Hello !! I am nearly 14, I live in south west of France !! I have been learning english for 3 years at school, but I am not really good ...
    I am looking for a correspondant who can help me to improve my english ! I can help you in French, of course !
    I like reading, drawing, listening to music, beeing with my friends, doing karate ...

See you sooooooooon !!

-------------------
    Modifié par lucile83 le 27-06-2009 16:19
    titre

POSTER UNE NOUVELLE REPONSE